close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
[心得] 「妝感」救星,innisfree火山泥乳液
Jul 7th 2014, 22:45, by NCCUDOGSTYLE

作者NCCUDOGSTYLE (抖哥斯待耳)

站內MakeUp

標題[心得] 「妝感」救星,innisfree火山泥乳液

時間Mon Jul 7 22:45:16 2014

(我知道這裡是美妝板我沒有跑錯板XXXD) 最近每天都要把我熱˙瘋 台灣這種天氣對油肌而言根本酷刑 每天早上洗完臉以後和跟油馬上噗滋噗滋冒出來XD 就算出動水粉霜或潤色防曬也覺得臉很悶 化妝變成很痛苦的一件事 最近為了代言人所以買了innisfree的火山泥面膜(拜託讓我中)(不過品牌名稱也太長) 送了一組火山泥系列的旅行組 不過天氣太熱我就只有洗完臉單上乳液 上完以後驚為天人!!! 兩字曰之為乾爽 一字曰之為爽 就是又乾又爽!!! 可能只有油肌的朋友才懂得我這種臉乾爽的喜悅QQ 乳液本身稀稀的 很好推 所以我第一次倒的時候倒太多只好擦身體 擦完以後就是覺得很乾爽 之後上妝的悶感也有減緩 也有基本的控油效果 因為我發現出現油崩的時間往後了XD 其實他是一瓶保養乳液不過我現在把他定位成妝前乳 雖然會讓臉變乾爽但粉底液都還滿好推的 唯一例外是double wear推起來會變得有種澀感 但不影響妝效 現在盤算的是買到送的旅行組加起來是正貨容量!!!(呃) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.45.203.137 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1404744319.A.AE7.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko105 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()