close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Kaohsiung 板
 
[閒聊] 高雄有推薦印名片的嗎?
May 7th 2014, 10:52, by godlove421

作者godlove421 (fibi)

看板Kaohsiung

標題[閒聊] 高雄有推薦印名片的嗎?

時間Wed May 7 10:52:43 2014

爬文看了有人推薦 海王星印名片公司 我就去問問看 昨天晚上打電話去 她說叫我七點多過去選材質 選完跟我說今天早上八點多再去討論設計 昨晚跟我說工作天一兩天 今天去了 變成工作天要三四天 要我換紙質 我換了 又跟我說工作天大概兩天 但是因為廠商常常出包 所以又不能跟我保證拿到的時間 真的讓人家很無言 工作人員講話口徑不一致 然後說什麼不能保證拿到的天數? 之前印過兩三家沒有一家這麼兩光的 完全不推這家,受氣又沒有效率的公司 請問版友有沒有推薦哪一家? 只要在高雄市區都可以,謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 218.173.29.75 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Kaohsiung/M.1399431165.A.466.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko105 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()