close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
請問各位大大 跟小米發生購物糾紛 要去哪投訴 才會有效?
Mar 17th 2014, 08:11

我紅米機的訂單已經付款四天(3/13下午5點半付款)
但是一直都沒有發貨
打去客戶服務 還有線上客服
說它們系統看到的是待付款 (但是我在我的帳戶 看到是已經付款了啊)
我又把全家收據傳給他們
小米說已經反饋了(星期六早上)
之後狀態一直都沒發貨
線上克服一直都在乎巄 說要再等等
EMAIL也沒有人回
電話打不通 自動被掛斷
我現在拿小米完全沒有辦法了
想找消保出面仲裁 請問要怎麼投訴 它們是大陸公司 要跟誰投訴?
按這裡檢視圖片

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko105 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()