Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Refresh your vocabulary.

Learn a new word everyday by subscribing to Word of the Day. A great tool if you're studying for the GRE, GMAT or LSAT, or simply want to enhance your lexicon.
From our sponsors
[閒聊] 2013/10/16 置底聊天區
Oct 16th 2013, 13:49, by darkfool

作者darkfool (新手上路的阿榮)

看板Boy-Girl

標題[閒聊] 2013/10/16 置底聊天區

時間Wed Oct 16 13:49:39 2013

既然閒聊 特殊時期也過了 想在說明一些事情 S板主和I版主一直都有在處理版務 只是他們礙於工作和個人的事物 無法長時間上線 但不代表他們沒做事情 我前面也說過 很多重大的判決 都是我們三人討論出來 也很多公告文件 也是S主筆 又或者我在判斷上有困難時 也會和其他兩位討論 其他板主也是 所以大家請不用擔心板主分工 事實上 接下來我如果去當替代役或是有幸兼職工作 我上板的時間 一定會少很多 換言之 如果板友之間不自律 無論我們三個板主怎麼分工 那BG板的板風 一定會無法維持 所以這要靠大家配合 如果你對於之前判決有任何爭議 請你往上檢舉 如果小群組沒有組長 可以往大群組繼續申訴 只要有法定的版務命令 我一定改判 也接受處分 但請勿使用私信騷擾 人身攻擊 否則我也只能備份文件 保留法律和板務的追訴權利 以求自保 最後把你黑名單 罷免的部分 雖然目前程序有問題 但如果時間間隔上許可 任何人有提出有效的罷免 我也會接受公評 不會有偏頗護短 以下隨意哈拉 我還是不鼓勵討論板規和有爭議性的事務 閒聊區不受板規約束 但是風波已經過去了 大家輕鬆閒聊就好 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.171.251.158

harpe:頭推!!!! 10/16 13:50

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko105 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()