Blogtrottr
批踢踢實業坊 car 板
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
[心得] 真的是認識的最貴XD
Oct 19th 2013, 01:30, by doraemon921

作者doraemon921 (陳哆啦)

看板car

標題[心得] 真的是認識的最貴XD

時間Sat Oct 19 01:30:51 2013

故事是這樣開始的 小弟魯蛇今年三月在有姻親關係的長輩下介紹到中山路的某車行 買了一台03年二手車,當初相信他說的無事故無泡水無調錶 也跟介紹的朋友確認過,說他認識很久又很熟不會騙我的 我也很開心的買了開了半年多,半年中換了一些不少耗材 也有發現車頭有撞過鈑回來的痕跡,這些我都可以接受 不過今天在女友去機場送機回程途中 水箱爆了! 水箱爆了! 當下馬上發現,剛好下了桃園的交流道進原廠更換水箱 忍痛付了6500更換相關耗材再開回台北上班 最後原廠的服務人員告知我 這台車最後進場保養是2007年里程數是20萬 心理涼了一半!我年初買車的時候里程數是10萬 因為北區保養廠查不到資料,今天不小心進了桃園的保養廠查到了資料!! 從此認識的最貴這一句話一直在我心中繚繞 哭哭 另外請教各位車友有使用過Dunlop T1這款輪胎嗎? 我剛換完覺得共鳴聲有點大,比之前的瑪吉斯還吵 是正常的嗎? 感謝大家耐心地看我抱怨T_T -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.194.43.17

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    jmuko105 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()